helt död och mätt!!

JAG ÄR SÅ DÖD I KROPPEN EFTER IDAG!! Har dansat sen 9 imorse till kl 5 på eftermiddagen, sen fick ja rusa mig iväg till jobbet som en jävla idiot! och hade stressigt där också så klart !!!! men men kom hem för en timme sen och har ätit mig mätt nu :D hihihihi.. pauli är här och hälsar på som alltid :D de skulle vara väldigt konstigt om hon inte hade varit här :o.. men men imorgon har jag uppvisning i skolan:d vi gör sen om en liten musikal :D det ska bli kul jag ska vara en 80:tals brud (a) hell yeaah :D hahaha.. men nu ska ja leta fram lite grejer för morgon dagen, ni får höra med från mig senare <3


Jag just nu!




XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0