Jag känner paartaaaaj :D

Tjenixen:) Går dagen va skit kul :D:D måste jag bara säga :D Det var jag och Martina som åkte in dit tillsammans, sen så träffade vi en kompis till henne där inne som dansade med oss hela kvällen :D han va skit skön, tror han hette José :D.. Sen så kom ju Jons, Hamza och Tolga :D då vart kvällen ännu bättre :D hihi, plus andra små grejer hihihi :D:D.. Tack Martina för en roligt kväll :D.

Snart är det dags för middag :) tror Pauli ska äta med oss, det blir kyckling och någonting haha såg inte vad mami tog fram.. Men det ska iaf bli gott :D Ramin sov med mig inatt :D fast han åkte för typ 40 min sen. Och idag ska vi fira han, det vart ju inte igår så idag blir det partaaaaj :D.. Vi kommer vara ett helt gäng som drar ut :D fan van najs :D hihihi nu längtar jag tills ikväll! Juste får ju inte glömma att vi ska föra hemma hos Nina :D hihihi hon är ensam hemma också så det kommer bli as kul :D Jag Känner att det här kommer bli en tung kväll/natt ;D



XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer
Postat av: Martina

tack själv! HAHAHA

2009-10-12 @ 14:19:53
URL: http://empresss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0