Kortfattat

En liten förkortning av kvällen;

Åkte 21:54 tåget med Martina för att möta upp Lindabinda och dom i Gamla stan! Vi drog till ett stället som heter Cattelin som min kompis Nicky är med och tar hand om :).. Det var ett bra ställe men idag var det aldelles för mycket folk man kunde verkligen inte dansa ett shit! (inte ens digga musiken) så jag och Martina valde att gå därifrån så vi sa de till Linda och då blev de så att hon också hakade på:).. Kändes endå ganska skönt att komma hem tidigt eftersom jag jobbar imorgonbitti, börjar kl 09:00 har ett tungt pass imorgon:)

Imorgon blir det maskerad :D hemma hos murris (Agnes) så jag och martina och pauli kommer nog dra dit tillsammans om jag inte åker direkt till murran efter jobbet och fixar mig där men vi får se :) har inte alla grejer här de är de som är grejen. Men imorgon kommer jag vara en pirat :D hahahaha.. arrrrrrrrrrrrg!! kommer jag gå runt och säga hela kvällen :D det kommer bli så najs :D tänkte bara ge er lite info så aaaaa de här är mina dagar :D:D



Lite bilder från ikväll :)







XoXo. Caroline Christine Carlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0