Trött, mm jaa

Trött är jag. Ramin och Simon sitter i soffan och snackar massa gojja! Vi har precis kollat klart på en film kommer inte ihåg vad den hette men det var ganska bra.. Idag så komma Lindabinda förbi med massa goda kakor till :D en någon minut efter kom Martina en stund sen drog dom iväg båda två och träffade sina lovers i think:).. Medans jag har min här och nu :D.. Pauli gick nyss hem hon var tvungen att vara hemma innan kl 24:00 :) .. Och Badr ska jag ringa nu om han är vaken! Det är viktigt.. Men men va ska ja göra annars? Jo, sova är seg efter skoldagen.. Så har inte så mkt mer att säga idag.. Vi hörs imorgon alla små loppor:) Goodnight fellaz






XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0