en lång dag har de varit..

Idag började 08:30 och var helt slut, vaknade 06:30 för att börja göra mig i ordning in för skolan! Igår sov jag hemma för jag träffade min kära vän Agnes:D det va skönt att träffa henne. Och va gjorde vi? haha jooo de vanliga, åt tacos:p.. Just nu sitter jag i Ramins soffa och kollar på CSI Miami tror jag det är , det är i iaf på kanal 9 :) just nu väntar jag bara på att tönten ska komma och lägga sig så att vi kan sova :P men han är lite seg på toaletten hihihi.. Har inte bloggat så mkt nu heller:P har inte haft så mkt tid för det men jag ska göra mitt bästa:) Men men nu känner jag mig faktiskt helt slut så! Jaa jag är tom på ord just nu hahah vet inte riktigt va ja ska skriva:D får se om det kommer upp något mer innan jag går och lägger mig :) PUSSIPUSS FELLAZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0