Fredagen och Lördagen

Hemma:).. Helt bakis och förstörd haha. Igår fyllde kära Yohanna 18 underbara år :D så vi köpte present till henne och så igår och lämnade de till henne sötisen:) Hon hade en bra dag iaf det var det viktigaste! GRATTIS IGEN SÖTIS, LOVE YOU!

Efter vi hade lämnade present och allting så drog vi hem till Ramin och hinkade lite, eller haha lite vart mkt hahahahaha.. Så jag och Ramin bestämde att Bashar och Bajsalex och deras kompis Robert tror jag han hette, iaf vi valde att ta dit dom så det började med att vi alla satt och hinkade i Ramin lägenhet hahhaah.. Ramin ramin ramin ( nickar på huvudet) han ville så gärna göra sina godisshots!! Aaa vi tyckte då att dom var goda... Funlight wildberries blandat med vodka! vi tänkte fan va tunga dom är, så vi fortsatte och shotta och shotta hela kvällen lång hahha.. Men idag SPYR VI AV DEN.. assåååå ingen mår bra idag asså hahahaha... JAG, RAMIN OCH BASHAR!! asså shiiit helt fuuckaaade!!..Båda dom spydde but not me (a) mohaha.. Men men som vanligt hamnade jag och Bashar själva i köket så hahah vi fortsatte ju hinka tills vi somna i Oskars säng hahahah... Jaa duu vilken kväll!!!

TEQUILA I MITT HJÄRTA, TEQUILA I MIN HJÄRNA, TEQUILA I MIN MUN, TEQUILA UT UR MIN MUN!!! hahah de är min och Bashar hederssång till Tequilan som är vår kärlek hahahhah...

Men men idag är planerna att vi ska ut och klubba fast jag inte ens mår bra hahha.. Men ne Yohanna fyllde faktiskt 18år:D så det är bara ett måste!!! kommer ej ihåg va klubben hette haha men de lät som Cow, kossa på engelska såå vi får se hur rätt jag hörde :D de kommer bli så kul i kväll :D vi är en hel drös som ska ut , ungefär 15 pers:D LOVELY MA FELLAAZ LOVELY:D.. Men men nu ska ja fortsätta att fixa mig:D måste hinna med 22:24 tåget mot stan så :D haaajdoooo:D

Kmr säkert skriva något mer innan jag dra, PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0