Hos papsen




Nu är det så att jag ska sova här hos papsen :) fast han ska tyvärr gå lägga sig nu, han börjar jobbet imorgonbitti kl 5:15 inte så kul kan jag tänka mig! och han är också den personen som behöver mycket sömn..Men men jag har iaf min kära farmor här och datan så klart :P juste får inte glömma en tv med alla kanaler på hahaha.. Vi ätit en jätte god middag idag, det blev fläskkotletter med pommes och stektpotatis med aioli och sallad :D muuumsigt! sen fick man goda kakor till efterätt medans vi satt och spelade Chicago :D Och vem vann för det mesta? JO JAG! hahha så klart har ofta tur i spel :D.. ajaaa nu är det väl bara att sysselsätta sig lite :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0