SHOPPAT:D

JAG HAR FÅTT SHOPPA IDAG :D YEEEEEEEEEEEEEEEY!!! Just nu är jag hur glad som helst :D mihih! Men vill inte heller veta hur mkt jag har slösat :$ hahah.. Ajaaa får leva snålt då :D haha fast ska ju få några tusen kr till sen så aa :D.. Åkte in till stan med mami idag efter skolan:) vi tänkte bara åka in och fika men nej nej som sagt haha jag har shhoppat :D öhöhö:D sen fick ja också lite god Mc Donalds :D..  är så glad just nu:D

Och nu sitter jag och väntar på att Agnes murran ska komma :D Hon har fått sin digitalkamera tillbaks så hon ska ta hit den så får jag lite mer Alanya bilder:D Äntligen!! Sen så ska vi äta tacos :$ igen hahahah.. Sen har vi tänk att lata oss lite om vi inte drar in till stan igen eller något :) vi får se :D möhöhö..




FAN VA JA ÄR GLAD!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0