Sofie min syster

Du har varit borta länge nu, saknar dig otroligt mkt! Fast det är ju lika långt kvar som det har gått. Så det är bara att vänta in dig.. Skönt att höra att allting går så bra där nere. Jag hoppas verkligen att du hittar dig själv. Älskar dig otroligt mycket! Och du får ta hand om lilla Antonio åt mig också, eftersom jag inte är där. Men som sagt, jag ska försöka komma ner till er alla under lovet!

Saknar dig/er otroligt mycket! LOVE YOU ALL

 

Bilden är tagen för ungefär 2 årsen


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har hon åkt ner dit? :)

2009-09-06 @ 19:33:46
Postat av: Anonym

ni e sjukt vackra :D

2009-09-06 @ 19:58:38
URL: http://mikz.blogg.se/
Postat av: Systeryster

Men lilla gulleunge! Saknar dig så mkt, hoppas verkligen att du har möjlighet att komma ner. Pusspuss älksling LOVE YOU

2009-09-29 @ 17:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0