04:27


Hemma efter en lång o grymt rolig kväll! Tack Patricia att du följde med hade skit kul med dig.. Har saknat dig faktiskt. Bilden nedan för är hur vi såg ut precis innan vi drog, mamma ville ta kort på oss innan vi snodde kameran med oss! Och det här är resultatet hur vi såg ut för kvällen:D Fyyyyfaaan vilken kväll det har varit :D och mina fötter skojjar inte asså dom har sin egna fest just nu, så ont har jag :O.. Nee men de har varit en underbar kväll och ni kommer få se bilderna imorgon, har verkligen ingen ork och göra det nu halv 5 på morgonen.. Ne skulle inte tro det va haha!! Men men nu ska jag äta klart min pizza som vart kvar innan jag drog ut, ska mumsa klart på den innan jag sleepar :D Goooodnatt på eer allaaa :D:D:D








XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer
Postat av: Patoo

åhh vad gott med pizza :D:D

2010-04-17 @ 20:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0