I'm so tierd! Time to sleep, dont you think?

"Gäääsp" aa jag håller nog på och somnar här i den underbara soffan.. Haha men de är svårt att lämna datorn när man pratar med sin älskade Ibbe:).. Det har säkert hänt er hundratals gånger, just nu är de så för mig! Dessutom jobbar jag imorgon även fast jag börjar 16:00 och slutar 21:00 men jag har fortfarande andra grejer för mig innan jobbet:).. Hoppas det blir soligt imorgon så kanske jag hinner njuta av solen lite:D..

Idag var jag med älskade Jennifer som ni redan vet! Hon kom hit ganska tidigt så hon va här ungefär hela dagen. Vi drog sen senare till Väsby och solade lite solarium, gullungen bjöd mig! Sen så va planerna att åka hem till henne innan Barca matchen och fixa till oss lite! Men det blev inte så:(.. Hon mådde dåligt så jag åkte hem tyckte de va bättre så! Så kollade på matchen hemma med Simon och min syster.. JAG VET att vi åkte ut men BARCA VANN endå matchen och det glädjer mig:D:D:D.. men men va ska man göra! Sen satt vi och spelade kort och flamsade lite i köket :D hahaha fina bilder det var också hahahahahah!! men men nu ska jag ta och sova GODNATT PÅ ER!




En bild i stan för någon dag sen :D


XoXo. Caroline Christine Carlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0