Suuulig daaaag

Vilket fint väder:o.. Lika fint som igår men tyvärr så jobbade man! börjar 7:00 slutade 16:00 aaa de va ett tungt pass tjänade minst 1000kr igår :D Fick sällskap av Påly vid lunchen så vi satte oss på Mc donalds och åt i en timme miihihi sen drog hon hem till mig igår och då hjälpte Sofie och färgade hennes hår:) Iaaf missade nästan hela de fina vädret igår:(.. När jag sluta det 16:00 så kom jag ut från jobbet och bara käände fyfaan vilket skönt väder:D så började jag rulla ner mot station för att möta upp Pålyplupp:D Vi drog till Kista en snabbis och kollade efter korsetter till Skivan jag ska på imorgon:D.. HITTADE INGENTING.. Drog dit en snabbis för sen röra mig hemmåt och äta och sedan sova för jag mådde/mår inte särskillt bra.. Tror jag börjar bli sjukis!!! men men idag är det en ny dag och hoppas på att jag kommer må bättre!

Idag ska jag troligen till min Mormor i Kungsängen och åka dit och äta middag :D hoppas det blir grillning för då kan man sitta på hennes sköna baksida och njuta av solen medans vi äter gottgott. Så snart är det väl dags för mig att börja göra mig ordning för att åka till mommo :D hihihi det kommer bli mysigt! Jag, mamma och syster Sofie :D känns som en bra dag idag :D..


XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0