Har mig själv att skylla på^^

Hej, det var ett tag sen! Har inte kunnat blogga nu på ett tag eftersom det hände en liten olycka :P haha klumpiga jag ramlar ner från ett träd. Det var inte dirket en bra ide och klättra upp lite påverkad haha men jag ville uppleva gamla barndomsminnen så jag klättrade upp även fast ibbe sa kanske hundra gånger, NEJ CARRO NEJ DET ÄR INGEN BRA IDÉE! Men jag så envis som alltid lyssnade inte. Så jag har mig själv och skylla som ramlade ner 4-5 meter från ett träd så aa min hand har varit skada och bäcknet har en fraktur så jag kan inte gå och kunde inte använda handen förns nu :P så ni kanske förstår att jag inte orkar blogga men nu är jag tillbaks :D.. så ni kommer få se massa nytt :)

pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0