AGNISMURREN..

Heeey, kanske lite sent ute men jag har iaf haft en jätte mysigt dag! Fick vakna ganska tidigt för att börja göra mig i ordning för att åka mot Kista centrum. Agnes gjorde mig sällskap idag och det var väldigt länge sen hon och jag sågs nu efter som hon bodde i Sundsvall ett tag, så äntligen idag träffades vi!! Och jag hade det jätte mysigt, tack Murran<3.. Vi kom till Kista och började kolla lite grejer men inte för shoppandes skull bara inför nyårsafton, så jag hittade en jätte fin svart klänning som jag tänkt ha på mig och får inte glömma dom snygga skorna jag troligen kommer köpa :) efter att vi hade gått ett var så kände vi att vi behövde äta så vi gick till Sandys och köpte Varmmacka med kyckling och sånt i SKITA GOTT och så får vi ju inte glömma att vi åt på Tacobar också, så aa vi åt lite från varandra hihi.. Sen behövde Agnes hitta ett par short som vi lyckligtvis hittade MEN linnet hon hade tänk ha till shortsen fanns inte i Kista, så vi drog till Stinsen där vi hittade den och jag tror att de var den sista i den storleken så vi har jävligt tur :D.. Sen var vi trötta och kände för att lägga oss och sola solaruim så det gjorde vi och vi fick lite färg! Sen drog vi hem åt ett varsitt håll runt 20:00 tiden, ganska slut var vi!

Imorgon ska troligen möta upp Frida och följa med henne till Stinsen och då ska eventuellt Agnes haka på också hihi :) Det ska blir kul, tror Fridisen är ute efter nyårskläder hon med ;)..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0