Almost there

Shoohoo!! Sitter och väntar på att min syster ska hoppa ur duschen och hjälpa mig med lite grejer som måste fixas. Hon ska göra peeling för läpparna och det ska tydligen vara lätt o göra, vet inte riktigt hur man gör men jag tror att man tar lite Vaseline och socker och sen blandar det! Ska kolla på när hon fixar så kan jag berätta sen senare :) Snart kommer Frida hit också, vi tänkte fixa oss tillsammans :) Hon ville att jag skulle locka hennes hår så det ska nog gå. Måste iväg ganska tidigt idag, ska ut och äta med Filippa och tjejerna på en resturang i stan. Tror vi ska vara där halv 6 så jag måste börja fixa mig ganska tidigt! Hahaha Frida har tagit med sig lite Tequila hit som hon ville shotta lite innan jag drar och det går nog för sig :) Så nu ska jag försätta och sitta och vänta, tror jag ska dra iväg och handla lite sprite till vinet, får se ;)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0