Gasen i botten..

Wooohoo.. Imorgon är de nyår, har inte alls varit taggad men nu börjar jag fan bli det är inte ni?? Har handlat in det jag behövde så allt det är klart så slipper man stressa imorgon. Sofie har precis målat mina naglar guldglittriga och det blev skit snyggt! Snart ska hon fixa mitt hår också :D Det kommer bli vågigt, tycker jag passade ganska bra i de, tycker inte ni:$..

Har haft fullt upp dom senaste dagarna så har inte kunnat blogga så mycket som jag kanske egentligen ville men nu blev det så här!! Har åkt runt överallt och kollat massa grejer, umgåtts med killen och vännerna så lite fullt ös har det varit, men inga problem ÄLSKAR DET!! Fan vad jag vart sugen på maten jag åt för någondag sen, snälla ge mig lite PONG.. Får se om man har något gott i kylen ;)..

Ser de inte gott ut??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0