It made my day

HejjHejj

I fredags var jag ju på Olearys. Efter vi hade varit hos Frida så åkte vi hem till mig för att fixa oss och förkröka lite, vart jätte mysigt men också lite stressigt mot slutet eftersom man glömmer bort tiden ibland haha.. Vi körde några drickar och Tequilarace innan vi drog, de slog till lagom bra när vi kom till Olearys. Vi mötte upp min syster på tåget, hon vart också suger på att haka med! Vi kom dit vid 22:00 tiden och började med att dricka några cider vid baren innan borden vart lediga! Det var ju tydligen match när vi kom dit men vi hade tur eftersom den bara varade en kvart till när vi kom.. Sen började det dras igång lite och då kom min älskling med sina grabbar och chillade med oss, och som vanligt har vi alltid lika kul. Det var inte lika mycket folk, men vem bryr sig? va med dom jag ville så inget annat behövdes :D:D.. Jag och älsklingen dansade lite och det är ganska stort för han är inte ett stort fan av att dansa hahah men jag lyckades få upp honom och det gjorde ganska mycket av min kväll, TACK ÄLSKLING! Kvällen fortsatte precis som jag vill så tack alla bästa :D





Finns tyvärr inte så många bilder till, någon idiot raderade dom!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0