Keep thinkin' of me, doin' what you like

Ny duschad och fräsch :) Nu är syster på väg hem så snart är det dags att äta. Ja middagen blir lite sen men vi vill ju inte låta Sofie äta själv jämt. Hihi snart får hon se överraskningen (a).. Sen efter middagen tror jag att jag ska måla naglarna för det nagellacket jag har nu har försvunnit lite här och där inte alls snyggt! Tror de blir röd,  passar till julafton också ;)..

I lördags hade jag inga planer men det hade min syster, så det blev att jag hakade på henne in till stan där vi skulle möta upp henne på hennes jobb! Så vi kom dit till resturangen hon jobbar på runt 21:30 där jag och Sofie tog ett glas vin. Sen bakom oss hittade vi Sana och hennes kompis så vi satt och snackade lite med dom medans vi väntade på Maxine! Sen när Maxine hade slutat så drog vi till Honey Honey och fastnade där hela kvällen och vi får ju inte glömma att vi fick med dom andra två också :) hihi där satt vi hela kvällen tills stängning.. Efter det gick vi till Mc Donalds vid Medis och handlade hem mat, vi tog en taxi hem till Maxine och där fortsatte vår kväll hahah men då var det bara jag, Sofie och Maxine :) Hade iaf en jätte rolig kväll, hoppas ni hade desamma!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0