Meeerryy christmaass ♥

Hohoho!! Ny duschad och så, väntar med att fixa mig efter Kalle anka :D Sminket blir finare då inför kvällen :D Vi kommer bli 6st här hemma och firar jul tillsammans, det blir jag, mamma, syster, pappa, mormor och älsklingen Ibbe! Det kommer bli jätte mysigt nu är allt handlat så de är bara och ta de lugnt ett tag. Pappa och Ibbe kommer hit till kl 3 så det blir jätte bra, mormor vet jag inte när hon kommer ska ta reda på det! Ikväll efter kvällen är slut med familjen tänkte jag och Ibbe dra till stan och sätta oss någonstans och bara ha de najs och vi har bokat upp Filippa och Pejman dessutom :D och så finns det några som kanske kommer som Agnes och hennes kille, Sofie, Frida, Irma och Bashar så vi håller tummarna på att dom kommer med :D Hur ser er Julafton ut?


Har ni några tips om ställen som är öppna i kväll? :)



Målade om naglarna till en annan rödfärg, fint?:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0