Min underbara Antonio

Pratar just nu med min syster från Grekland genom msn, hon skickar ur gulliga bilder på Antonio och jag dör!! Vill bara att ska komma hit nu och fira jul med oss och jag hoppas att det blir av, vi har ju faktiskt pratat om det.

Min syster berättade nyss om ett samtal mellan henne och hennes son hur gulligt som helst!! ♥
Antonio: Mamma har du blivit stor?
Therese: Ja det har jag väl, men du har också blivit stor
Antonio: Nej mamma
Therese: Jo för du var en lite bebis och nu är du en stor pojke
Antonio: Nej
Therese: Nähä, när ska du bli stor då?
Antonio: Imorgon



HUR GULLIG SOM HELST!!

Kommentarer
Postat av: agnes

hahahahaha neeeej antoniooo hahahha :D <3

2010-12-09 @ 10:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0