Nada

Fastnade vid tvn. Såg ett program om hur sexlusten fungerar, hur det ser ut in ifrån och hur hjärnarna reagerar. Programmet hette Den sensuella kroppen, fastnade grovt på det! Det var verkligen intressant och se, jag hoppas verkligen att det kommer fler sånna av snitt :D

Just nu sitter jag i köket och luffar runt på datan och så ska nog snart gå lägga mig men så säger jag alltid! Håller på flyttar över massa bilder och filer från datan till min lilla hårdisk eftersom jag ska formatera om datan och så. Måste också göra en grej som tar bort allt damm datafläkten har fångat in. Allt damm gör ju bara datan trög så nu ska jag kolla lite på internet vart man kan köpa sånna! och om ni vet så berätta gärna  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0