Sick maaan

Tjena tjena!

Ensam hemma just och känner hungern i magen, inte kul. Skulle laga man egentligen men vi hade inte allt hemma så mamma fick handla. Just nu är hon i Sollentuna och är snart på väg hem antar jag, då kan jag iaf laga mat. Det blir Wooook med ris, muuuuuuums!! Idag ska jag bara ta de lugnt mår inte så bra, känner mig illamående och huvudvärk. Soffan blir nog mitt sällskap idag och får ju inte glömma tvn, ska ladda ner massa filmer som jag ligga och titta på medans jag dreglar på kudden :) låter ju bra visst!!

helvete vad kallt!




Kommentarer
Postat av: Hallvardsigrun

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-01-28 @ 11:40:14
URL: http://hallvardsigrun.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0