Good girl

Nu är jag tebax. Kom precis hem, har gjort ordning te som jag ska sitta och smutta på och hoppas på att den ska göra mig varm. Träffade min arbetsförmedlare idag och snackat lite o hur allt ser ut vad som ska göra osv, väldigt snäll kille! Han gav mig massa sidor där jag kunde kolla jobb och söka efter det jag är ute efter, så allt gick bra idag! Dessutom åkte jag till Rusta i Väsby och lämnade in ett CV, två av mina kompisar jobbar där så det kan nog göra saken lättare ;).. Jag hoppas att han ringer mig så fort som möjligt för jag vill bara komma igång nu, jag ruttnar faktiskt!! Har ni några tips om jobb får ni gärna säga till, det skulle vara underbart faktiskt!!! Men men nu ska jag kolla vidare lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0