Vad ska de stå här då?

Ute sent igen haha.. Ibbe åkte nyss så har haft sällskap hela dagen så har inte dirket kunnat blogga eller vad man ska säga. Dessutom fick jag en liten överrasking på köpet när mamma var ute och rökte, Pejman stod där utanför dör hihihi sötnosen!! Saknat han så, det var ett tag sen nu han och jag såg så han kom in och vi pratade av oss lite. Hans killkompisar väntade på honom hemma hos en kompis till han så han var tvugen och gå efter ett tag buuhuu.. Men vi bestämde iaf att träffas snart och att jag får komma hem till honom :) Imorgon ska jag gymma om jag hittar dom där skorna som vi ska ha här någonstans, annars får jag bara göra styrke träning och inte jogga!! GO CARRO..



P.S Jag äääälskar Filippa jätte myckeet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0