Badr min lilla frog

Shohejsan!

ligger skönt i soffan just nu och funderar på hur min dag kommer att se ut! Ska träffa Badr så vi håller på och smsar och kollar va vi ska hitta på. Martina vill dra till La isla och de blir man faktiskt sugen på:P men tror inte Badr wants that, men vi får se:D.. så fall blir det film eller ngt mysigt! Han fyllde ju år för en vecka sen så ska "fira" han idag, han ville inte göra ngt spec. va jag vet hihihi.. Va ska ni göra idag?:)


Kryssningarna blir av :D 26/2 blir det Jag, Agnes, Jennifer, Martina, Bashar, Cristos och deras vänner och Patricia och hennes syskon troligen! UNDERBART..3/3 Blir det Jag, Agnes, Jennifer, Filippa och hennes kompisar och Boris med hans vänner :D.. Det kommer bli så kul jag längtar som fan. Vill att dagarna ska rulla fram! Fyfan va underbart de kommer att bli :D







XoXo. Caroline Christine Carlsson


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej har du och Veronica bråkat

2010-02-19 @ 18:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0