godemorgon här i huset seså glada vi är här idag

pluppen är här. har precis ätit middag nu, biffar med korketter eller potatis mumsigt va de!! Ramin är här hahaha, vaknade upp och såg det där apansiktet framför mig. tror han smet in med sofies tillåtelse:D men nu pratar jag med murra :D ska nog sova hos henne idag har inge skola imorgon hihi! så hon har köpt chips och så, jag ska också ta hand om den lilla filuren! Innan dess tror jag att mamma och sofie ska till stan med maria och ta en fika eller ngn drink sådär. medans jag och ramin ska kolla på film hihi tror det blir the ugly truth , sofie rekomenderar den:D.. men men tjingeling så länge <3











































en gammal bild på oss, innan allt happend

XoXo. Caroline Christine Carlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0