hoppas man fick en lite piggare färg

Hejhej påer.

Sitter i soffan och kollar på krokodiljägaren på kanal. Hahaha vilken jävla film, riktigt skön! Sofie sitter här bredvid mig och målar sina naglar en skit snygg lila färg :D hon ska få måla mina sen och inför fredag till kryssningen:D fan vad jag är taggad! Agnes ligger i andra soffan hihihi vi va nere och sola lite så hoppas att ja inte blir sämre nu eftersom jag är sjuk:(.. Så håll tummarna för mig allsemmans..

Mamma har köpt ett jätte fint halsband till mig idag :D är så lycklig! har verkligen letat efter ett sånt halsband som jag verkligen ska gilla och det gjorde jag idag! tack älskade mamma.. är super glad ska ha den i helgen!


 -

På freda, på fredag, på fredag, på fredag, på fredag smäller det shocksmook!




XoXo. Caroline Christine Carlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0