naaatty naatty

Time to sleep? Yes mam.. jag och agnes är ganska nördiga just nu, vi sitter på en varsin data och lallar runt på internet haha.. i rum mitt på sängen så väntar det jordgubbar doppade i chocklad mumsigt va? Nehedå ni får inget, dom är BARA till oss!! Vi ska skämma bort oss lite, vi ska snacka om mycket grejer :D som t.e.x kryssningarna vi ska på :D mohaha! Första kryssningen är den 26/2 :D nästa fredag alltså:D Det blir jag, Agnes, Jennifer och Martina:) tyvärr kan inte Filippa följa med för hennes kompis Nikita fyller 18år då, förstår att hon vill stanna hemma! Nästa kryssning blir den 3/3 då är det trovligen samma gäng som åker plus att vi ska träffa några killkompisar till mig där på båten, Boris och hans vänner! DET KOMMER BLI SÅ TUNGT.. så det är de jag och murra kommer att snacka om;) men men har inte mer tid nu. Hejdå alla små lortgrisar!


love love love love



XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0