nip/tuck

Ligger i murran säng och kollar på tip/tuck.. sjuk serie faktiskt! agnes murran och jag börjar fan bli lite sjuka och det är inte bra inför helgen som vi har planerat!! säkert därför vi blir sjuka! och precis just nu när jag skriver dettta så spiller agnes ut sin ananasjucies ut över hela golvet och SÄNGEN! hahah så jävla klumpig hahaha! men men snart ska vi kolla på film hihi en skräckis igen:D 28 day later.. MOHAHAH!! vi ska släcka ner hela hennes rum och skrämma upp oss själva, TUUUNGT! hihih.. men nu ska jag nog gå och göra lite te till oss båda! Tror att agnes vill att jag ska ta hand om henne HAHAHAHAH.. som hennes pappa alltid gör.. haha men okej agnes ja kan ta hand om dig lite men sen får du ta hand om mig, vi får turas om ;)




XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0