those will be the best memories i ever had

Fillefjongen är här!

sitter just nu och umgås med min kära syster som ska åka väg imorgon!! den jäveln, vissst det är bara en vecka men endå.. skulle också viljat åka med till boden, men vissa har ju skola. Idag har jag jobbat och det var skit skönt hihi.. sen kom jag hem och åt god middag mums.. och nu sitter jag här! Imorgon ska jag troligen ut med Jonte. Donte hihi de va ett tag sen han och jag sågs så de kommer bli kul. Juste sabine ska ut så vi kanske kommer ses hihihi va kul de ska bli :D:D.. Längtaar!! Men men nu har ja inge mer tid för att sitta och babbla här:D shooheeejs på er åsnor:D





XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0