When you say nothing at all

Ligger i sängen just nu, börjar faktiskt bli lite sömnig. Man har ju fan vänt på dygnet!!! Pratar lite med Ibbe just nu och så disskuterar och har kul! Det är sjukt egentligen hur olika personer kan vara, säger inte att det är dåligt tycker bara att det kan vara en sån stor skillnad egentligen hahaha.. Gud va världen skulle vara tråkig om alla skulle vara likadana! Sucky world that would be. Kl är halv 5 på morgonen och jag ska upp ganska tidigt imorgon. Imorgon ska jag till ungdomsmottagningen och hämta nya p-piller och sedan ska jag troligen åka skridskor med Martina och Sofie, sen får vi se om Filippa och Linda följer med. Skrev till Filippa på fb men tror hon sov då så hör av mig imorgon igen! Jag lovar att jag kommer ha blåmärken på hela kroppen imorgon bara för att jag ska åka skridskor hahah.. Jag lyckas alltid att sätta taggarna i isen så faller jag med en rusande fart ner och slår mig hahaha! ALLTID när jag börjar få grepp om det hahahaha.. Så jävla klumpig!! Men men de ska bli kul de var ju ett tag sen:D Pouss pouss och Godnatt alla! nu ska jag försöka få mig en blund ;)


Det var en rolig dag!



XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0