En sönderjobbad Carro.

Fyfan för idag.. Vi har ju fått massa nyanställd som inte direkt har koll på saker och ting på jobbet! Klandrar dom inte eftersom dom är nya MEN FYFAAN va mkt jag fick fixa till och så.. Vi låg efter så MKT och självklart var jag helt själv idag och fick fixa allt själv! 4-5 pallar med massa frukt och grönt. Ja det fick jag plocka upp alldeles själv idag. Inte bara det det fanns mkt mkt mer på lagret som också skulle upp på sin plats! Aaa men jag vet iaf att jag gjorde ett grymt bra jobb :D.. Fick massa beröm hihihi.. Så nu sitter jag hemma i soffan och är helt slut och tar en liten paus eftersom vi flyttar på onsdag:) Så vi håller på packar ner alla saker oså:) Ska snart träffa Ibbisen en stund, ska ut och möta honom vet inte vad han planerar men vi ska vara ute iaf :D Ganska skönt faktiskt vädret är ju så skönt!! Det är asvarmt nu t.o.m sååå uuuute ska man vara!!! Men men tänkte bara titta in lite efter min jobbiga dag:D Jobbar ju imorgon också 11-20 :) kuuul. Men vi ses!



Lycka till på jobbet imorgon käraste Sofie :) Grattis igen o igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0