Tjäna chäna Schäna

Wazzup :)

Sitter jsut nu i köket och väntar på att tjejerna ska komma så att vi kan komma igång med tjejkvällen! Vi ska ut och sätta oss vid en äng som kallas för fågelsången och röka vattenpipa och små dricka lite. Jobbar tyvärr imorgon men det skiter jag i :p har mördat mig själv med och jobba, så nu förtjänar jag lite kul! MEN det jobbiga är att jag börjar 7 imorgonbitti så det blir inte mycket för min del, maybe another day! Jag är iaf fett taggad för ikväll :D:D.. Sitter och taggar upp mig med gammal musik :D fan va glad man kan bli av det! Men men nu ska jag inte sitta här o skriva kanske göra någon nytta? :) .. Pusshej leverpastej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0