Farmor 65år


Igår blev det Medis för att fira min käraste Farmors 65års dag.. Jag och Sofie skulle dyka upp som en liten suprise när dom satt på fridays.. Då var det Farmor , Farfar och pappa som satt där och hängde lite! Så vi dök upp där och hon vart jätte glad :D så vi satt där ett tag och tog en drink för sedan röra oss vidare mot Medis. Så vi gick runt till olika ställen och tog några cider och sånt:). Sedan satte vi oss det för att äta middag på Snaps :D Jätte mysigt var det! Och sen helt plötsligt kommer min Farbor Rolle och dyker upp för att överraska Farmor :D och då blev hon ju ännu gladare eftersom hela familjen va där :D.. Så det vart en lyckad dag för farmor iaf :D.. Sen så satt vi kvar där ett bra tag innan vi rörde oss hemmåt. Jag tycker iaf att det vart en super kväll för farmor :D.. Så grattis Farmor <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0