Sex For Breakfast

Ganska trött är man. Sitter just nu i vardagsrummet och kollar på Ghost Whisperer. Tänkte snart lägga mig i sängen och titta på Naruto tills jag somnar! Idag jobbade jag och det var skönt men endå långtråkigt eftersom det är en måndag och måndagar brukar vara ganska tröga. Inte alls mycket kunder så tiden går ju inte särskillt fort:p Men fick endå roligt sällskap av Emma,Mats och Linus! Slutade 22:15, så jobbade till stängning :).. Undrar hur morgon dagen kommer bli. Har ett ärande och göra iaf sen ska jag troligen sola så bjuder väl med systeryster :D Men men nu tänkte jag logga ut från datan så säger godnatt allesammans!

En bild från valborg. Jag, Rasti och Kaveh :)




XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer
Postat av: Asgeirmarlene

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-06-02 @ 08:58:43
URL: http://asgeirmarlene.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0