02:40

Sitter just nu och små smuttar på min hallonsoda. Fyfan vad gott det är, det smakar sommar! och så får man sällskap inatt av kära syster som ligger just nu på mina ben och kollar på The practice:D Iaf idag har jag varit hos min pappa hela dagen. Drog dit på dagen med Sofie, vi åt middag och allt mysigt som vi alltid gör när vi ses. Idag åt vi ryggbiff och dom där refflade "pommes:n" hoppas ni vet vilka jag menar (a), med aioli. DET ÄR SÅ JÄVLA GOTT! Sen till efterrätt blev de Nacho chips (chili och lättsaltade) med guacamole och det var smaskens. Och som vanligt hahah som en liten tradition så spelade vi Jatzy och Chicago hahah.. Vem var dagens vinnare då? Jo, jaaaag hahahah idag hade jag riktigt tuur i spel:D.. Mohaha vann stort hela tiden förutom en gång då Sofie vann, men idag va pappa dagens toskare hahaha.. Men men det var en jätte mysigt dag som vanligt:D Älskar dig Pappa, Älskar dig Sofie. Ni är bäst!





XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer
Postat av: Albertmargit

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-01-13 @ 23:23:50
URL: http://albertmargit.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0