Allt blir bara fel

Hejsan på er smurfar.

Sitter just nu i soffan och egentligen gör ingenting. Har precis ätit goda pannkakor som min syster Sofie lagade. SKIT GOTT, hon la i lite vaniljsocker i smeten och det smakande great. Har jätte ont i huvudet och det vet jag att jag inte är själv om men försöker iaf hålla humöret upp. Pratade nyss med min älskade vän Agnes om påsklovskryssningen och den ska vi åka med på :D Troligen så ska Sami och Mohammed med också och det skulle vara skit kul, ska också prata med mina andra kära vänner t.e.x Filippa och Martina m.m :D Mohaha det kommer bli så grymt! Ska iaf inte slösa så mycket som dom två andra, det har jag och Agnes iaf bestämt hahah:D de skulle bara bli knaaaaaaaas.







Vi kan inte säga att vi inte hade kul.



XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0