Another point of view of life

Japp ni ser vad det står, men förstår ni innebörden?! Tänk efter. Har nys pratat med Ramin i telefon helt normalt faktiskt, lite chockerande haha. Men det var skönt faktiskt! Kom hem för ett tag sen från Olearys. Kom hem efter jobbet och träffade Badr en snabbis i Rotebro station och snackade lite i typ 5 min innan hans buss och mitt tåg kom. Bestämde att ta med honom ut imorgon till La isla och han tar med sig sin vän Julio:). Det blir jag, Martina, Agnes, Badr och Julio än så länge :D men det kommer bli en rolig kväll som sist :D Efter jobbet hann jag bara gå hem och äta en snabbis för sen drog vi till Olearys, Sofie tvingade med mig haha. Maria hade bestämt att träffa några kompisar så hon ville att vi skulle följa med. Ja det slutade med att jag, Sofie, Linda och Simon hamnade där tillsammans :D Det var mysigt faktiskt att bara koppla av lite! :D Men nu är jag här och lallar på datan haha :D vilket liv, viisst?:D


XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer
Postat av: Runarkornelia

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2011-04-02 @ 13:01:03
URL: http://runarkornelia.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0