Måndagen

I måndags så vaknade jag upp i min sköna underbara säng. Sofie kom sedan in och väckte mig så att jag kunde börja fixa mig innan vi skulle dra till Kista. Älskar mig familj! Vi åkte till Kista köpte biljetterna till Farsan, sen gick vi till foodcourt och åkt goda mat. Det blev Zovlaki och Pong mihihi skit gott! Sen så kom Badr förbi som gick med honom lite och kollade på lite kläder o så. Iaf vi kollade på bio och jag säger jag skrattade typ igenom hela filmen hahaha fyfan va den va bra, men ibland så kom de också några tårar. Men säger kolla på filmen:D hihihi..efter filmen träffade jag Badr igen! Så vi gick förbi Burger king och satt där och snacka ett tag innan bussen kom :D det har varit jätte mysigt :D Sen åkte vi hem och då kom Ramin förbi och lämnade pengar som han hade lånat, så han fick följa med hem så. Vi bestämde oss för att kolla på film, Ramin, Sofie och jag! De blev filmen The Collector och säger bara att det är en totyr film. Inte riktigt min grej men om ni diggar det så kolla på den. Jag somnade faktiskt under filmen och vaknade till slutet! OCH SLUTET SÖG.. Jävla Ramin haha han som sa att filmen skulle vara bra:P.. Men men som sagt kolla på den om ni gillar Saw filmerna:)

en bild från kryssnigen


XoXo. Caroline Christine Carlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0