Söndagen

I Lördags sov jag hos Patricia. Vi va på fest i helenelund och därefter gick jag hem till henne medans hon mötte mig och jag pratade med Sami i telefonen medans. Sen kom jag fram till Patte och vi la oss i sängen och snackade en liten stund innan vi somnade. På söndagen trodde jag verkligen att jag skulle vara as bakis men icke sa nicke, det var jag inte alls! Så vi gick upp för att äta frukost men då var vi "tvugna" att handla mjölk för Patte trodde inte de fanns. Sen när vi kom tillbaks tror ni inte ett den är i kylskåpet hahaha jo! Men de va skönt med en promenad. Vi åt frukost och började fixa oss lite och tog de lite lugnt. Felicia och dom drog till Kista och åt och bokade biobiljetter tills oss alla 5. Så någon timme efter kom jag och Patte dit för att äta och det blev god mat KEBAB, det känns som att jag inte hade ätit det på hundra år så gott va det! Sen så gick vi till bio och det blev Parcey jackson. Trodde den skulle vara mycket bättre men det va helt okej faktiskt :D. men men det var min mysiga dag med familjen eriksson:D..




XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0