Syskonkäärlek

Inser ni ibland hur mycket ni älskar era syskon? In this moment I really Do. Jag älskar mina systrar otrolig mycket, finner direkt inga ord. Vill att Therese också ska vara här som gamla tider. Vi systrarna Carlsson är BÄST! Älskar er massor. Det är riktigt skönt att ha dig hemma Sofie, har saknat dig skita myckeeet. Och Therese dig saknar jag som in i helvete. KOM HEM! Vet att det inte är så långt kvar eller egentligen inte men om man ska tänka på hur länge du har varit borta så kommer det här gå riktigt fort. Och Antonio min ögonsten jag har missat så mycket men det ska vi ta igen när du kommer till Svergie, det ska du få se;) hahah du kommer ångra att du har saknat mig så mycket hahahaha.. Neeedååå du kommer inte ågnra dig! Du kommer bara älska mig mer :D..

Ni ska få se några fina bilder på mig och min kära syster Sofie som vi har tagit idag, eller typ nyss hahaha.. Men ni kommer få se vilken vacker syster jag har och jag är jätte stolt över henne. SÅÅ KILLAR, skicka era nr;) hahah skojja bara. Men ni kommer förstå vad jag menar :D








XoXo. Caroline Christine Carlsson


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns inge finare tjejer<3

2010-03-13 @ 00:57:28
Postat av: filippa

FYFAAAAN vad fina ni är! :D looove

2010-03-24 @ 22:26:47
URL: http://filippaviking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0