Carroew+Martinitina = Great mix

Hejsenkejsan!

Idag blir det skiva! Jag och Martina ska på hennes gamla skolasskiva :D Alltså Paul och Alex skiiviiis. Vettefaan va ja ska ha på mig idag haah eftersom mkt kommer vara svårt att sätta på sig eftersom jag har gibs runt armen så det tjockar sig haha.. Men idag tror jag det blir en Maffiakvinna idag :D Hur låter det?;)

Just ni sitter Fridaslida brevid moi och luktar stjärt hahaha! Nee men hon är sig själv som alltid :D Glad avgas är vad hon är! haha.. Pejman har sovit här i två nätter irad så sällskap har man fått :D Igår så kom Martina,Simon,Pejman,IBBE,Linda och jag,mamma och Sofie :D hihihi!! Vi rökte vattenpipa och spelade kort och så. JÄTTE MYSIGT! de vart lite sent hahaah somnade visst i Ibbes famn inatt/morse haha runt5-6 tiden :D sen väckte han mig gulligt och la täcke på mig eftersom han skulle rulla. Gulliga Ibbe! Men sov inte kvar i soffan gick och la mig bredvid Pejman :D men men  nu har jag inte mkt mer tid och blogga, kanske några små inlägg sådär BARA kanske ;)




XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0