Final count down

Känner att det här är en latis dag. Det blir nog filmisar i kväll inne i mitt rum! Får se vem som kanske joinar mig. Idag har jag blivit bjuden på pizza av Ibbisen även fast jag sa nej så BESTÄLLDE han ändå, Ibbe du är dummis! Va ute och spelade lite basket också med mig själv :D träna lite på skotten, känner jag att börjar bli duktig ;)... Känner verkligen att jag vill börjar sporta igen så vi får väl se vad det kanske blir! Vet iaf att jag vill träna. Sitter just nu med en tjockismagen som är full av mat och försöker smälta ner det. Funderar också på om jag ska hoppa in i duschen och det tror jag att det blir hihi underbart!




XoXo. Caroline Christine Carlsson


Kommentarer
Postat av: Kistech El

Awesome site!

2011-10-24 @ 14:32:54
URL: http://kistech-el.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0