Listen to me baby

Härliga tider! Vädert är underbart och har börjat med grillninge. Jag, mamma och Sofie ska ha en mysig middag på balkongen :D det är familjedag idag hihih.. Simon och Ibbe kommer säkert komma förbi senare:).. Igår drack vi och det var helt en impulsgrej och det är oftast dom som blir bäst! Så jag och Sofie dela på en låda och några cider medans Simon kom med vodka o redbull, inte riktigt min grej hahah!! Bad memories ^^.. har varit dålig på att uppdatera men har haft så underbara dagar så jag har inte alls lägg ner tid på det här! Men jag ska försöka förbättra mig :D men men nu ropar maten efter mig för att bli tillagad så jag tittar in senare ;) Pussissar




XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer
Postat av: vecka

vackra Caroline!



Regn<3

rött<3

säng<3

bada<3



var alltid den du är!

2010-05-23 @ 23:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0