Exteme

Halloj.


Min älskling gick nyss, jag fick som jag ville han kom hit igår hihi.. Sofie och jag har tänk att sminka oss ganska extremt idag och ta lite bilder som ni senare kommer få titta på. Vet inte riktigt vad hon har i tankarna men det kommer garantert bli snyggt det vet jag ;)

Igår kom ju Frida hit och vi färgade håret på henne och det blev skit snyggt, hoppas du blev nöjd Fridis! Hon kom dessutom hit med en Tequila som hon skulle dricka och sedan dra på fest men festen började typ här hahaha.. Det började med att hon fick mig och dricka några shottar som jag inte alls hade planerat, jag och Ibbe skulle bara ta de lugnt. Men det slutade med att Frida och Ibbe shottade nästan upp hela flaskan hhahah.. Frida lämnade huset ganska dragen och med gott humör, och jag fick en Ibbe som var väldigt kramig och kärleksfull (det gillar vi) hihi.. Så min kväll slutade iaf bra och jag hoppas Frida hade de bra på festen :)

Juste det var ju Frida som skulle gå på sin blind date men det slutade med att hon inte gjorde det:) Hon stannade här med mig istället tills hon var fixad och klar för att dra på fest ;)..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0