Girl's just wanna have fun

Men hallåååå..

Nu har jag precis ätit middag och idag hade vi sällskap av Fido (frida).. Middagen var jätte god, det blev fläskfärsbiffar med liis (ris) och sallad på sidan om, SMASKENS! Frida och jag har tänkt att dricka lite idag och de lite rajjrajj, men det beror på om Fido kan stanna eftersom hon har en hund hemma! Hon smsade hennes mammaq nyss för att kolla om hon kunde ta ansvaret denna natt över hunden.. Vaknade ganska sent idag, ville inte gå upp för jag hade en sån grym dröm. Kan berätta lite mer om den sen hihi.. snart ska vi titta på PH så vi tänkte kolla om vi har något gott gott hemma som vi kan smaska på medans, va ska ni göra det är ju lillördag ? :)

En fin bild på mig och Fido från en tjejkväll, vet faktiskt inte vad vi gör!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0