I say brrr, it's cold in here..

Nu ligger det frukost i magen. Filippa ligger i soffan tror jag ska lägga mig brevid och titta på tv lite! Efter jag har slappat lite ska jag nog hoppa in i duschen och bara koppla av, så skönt så! Känner mig lite frusen faktiskt, den här lägenheten är ju så kall av sig, man kan aldrig gå i shorts och t-shirts för det är så kallt uuussh!! Nää ser ut som att loppan ligger där så skönt så nu kallar den på mig också hihi, tittar in senare och berätta om dagen Shoohej :)



Juste får inte glömma att papsen kom hem idag, han kom in och väckte mig så gulligt hihi!! Är så avis han är brun och fin taskmörtt som inte tar med mig i resväskan, nästa gång pappa OKEJ?? Saknat dig pussipuss älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0