If perfect is what you're searching for Then just stay the same

Dagens planer ändrades, tyvärr så drog jag inte till Rotebro ( Förlåt Fridis ).. Jag gick och handlade mat med Mami istället och så blev det så att jag lagade den goda maten som ni säkert sett nedanför. Sofie kom hem lite senare än vad jag trodde så det stoppade planerna också för just nu förtillfället har vi bara ett busskort och den hade Sofie nu pga att hon jobbade idag! Imorgon ska jag köpa ett nytt busskort TILL MIG SJÄLV, bättre så :) Jag tror Filippa är på väg hit och hälsa på lite. Jag och Sofie tänkte ladda ner film och måla naglarna så tror Filippa joinar oss. Nu tänkte jag fortsätta lyssna på musiken och spela lite spel med Sofie hihi, ses senare Puss&Kraam.


At dinner ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0