Kryssning

Cheena!!! Idag är jag super glad, vet ni varför? Jo för jag ska på kryssning idag! Ska snart röra mig på stan för att äta och ta en cider eller så innan vi drar in på båten! Vi ska mötas upp kl 18:00 för att ta en cider, men jag och Sofie tänkte iaf äta innan vi går på båten så vi drar in lite tidigare. Vi ska faktiskt fira min kusins födelsedag (Maxine), hon fyller år imorgon så det blir ju perfekt på tolv slaget :D men jag säger grattis i förväg GRATTIS ÄLSKADEKUSIN!!!!! Vi är 7 tjejer som åker på kryssning så det kommer bli superkul, är grymt taggad:D Det blir jag, Sofie, Maxine, Samar, Heidi, Sabina och Hadil så det är kommer bli grymt :D Men nu ska jag fixa mig lite och packa de som behövs, är inte hundra om jag hinner slänga in ett till inlägg annars får ni vänta tills imorgonkväll :) PEACE OUT!!!


Ha en grym helg!


Bild från ett bröllop i Grekland! hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0