Maxine 21årsdag

Egentligen har jag inte så mycket att skriva om kryssningen. Kan säga att vi hade grymt kul och tog skit många bilder haha.. Tänker inte lägga alla för de är för många, resten kan ni se på min facebook (Caroline Calzone). Där har jag ett helt album med lite mindre än hälften av bilderna vi tog :)

Vi alla skulle möttas upp på Gärdets t-perrong. Vissa var lite sena eftersom dom kom direkt från jobbet, så det är ju förståndligt! Tyvärr så var det några tjejer som avbokade resan någon timme innan och det tycker inte jag är okej! Men Maxines kompis Heidi lyckades få med sig två killkompisar som tog en varsin hytt, så det löste sig tills slut. Vi alla kom in till båten, vi drog direkt till Taxfreen när vi hade lämnat väskorna i hytterna, det är väl så alla gör?! Iaf vi handlade de vi skulle, sen drog vi in till min och min syster hytt för att börja fixa oss, förkröka och pumpa lite musik och vi fick ingång känslan;).. Sen när vi alla va klar så drog vill till Jazzbaren (ere så de heter?) och satt där och firade Maxine vid tolv slaget, efter det var det dags att dra upp till klubben där man kunde dansaloss. Och där var det ett jävla drag!!!!!!! Och det var där vi stannade hela natten lång. Tror vi kom tillbaks till hytten kanske vid 6-7 på morgonen. Haha juste Maxine ville så gärna sova med oss så vi låg och sov alla tre tillsammans och hade de jätte kuul haha.. Aa man kan ju inte direkt berätta hur rolig kryssningen va så ni får kolla pådom bilderna jag lägger!!!













































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0